Hemen Randevu Oluşturun

  • Randevu almak ücretsizdir.
  • Ücret bilgisi için doktorla iletişime geçin

Güvenlik kodu
4,0

0 değerlendirme
5 yıldız
4 yıldız
3 yıldız
2 yıldız
1 yıldız

Uzm. Dr. Nursal Filorinali KONDUK Kimdir?

Dahiliye/İç Hastalıkları


Hastane / Klinik

Kurum Adı

Medical Park Fatih - Özel Hastane

Adres

İskenderpaşa Mah. Horhor Cad. No:4 Fatih 34080 İstanbul. İSTANBUL

Telefon

0212 453 10 01

Web


Harita


Sorular

Kadın
de**** se**** –

Merhaba hocam . yaklasik iki aydir sag bel kemiginin uzerinde igne batma hissi oluyor. Fakat bu devamli degil yani bikac gun oluyor ve bi hafta olmuyo suresi degisiyor. Kan ve idrar tahlili temiz cikiyor. Ama bu agri genede oluyor. Ozellikle sabahlari aç karnima oluyor . simdiden tesekkurler .

Kadın
de**** se**** –

ben b 12 eksikliği var 2 kutu ğne tedavisi gördüm suan haftada 1 vuruluyorum asırı derecede uyku eğilimi yorgunluk halsizlik çekiyorum sabahlatrı yataktan kalkamıyorum bunları nasıl atlatabilirim hayatımı olumsuz etkiliyor

Kadın
de**** se**** –

Merhaba ben 24 yaşındayım, boyum 1,60. ben boyumun uzamasını sanırım ergenlik dönemimde kendim durdurdum,diyet yaptım kilo almamak için, düzenli beslenmedim, gerekli şeyleri yemedim,süt içmedim. Kemik uçlarımın kapanıp kapanmadığını öğrenmek istiyorum. bu mümkün mü? birde hormon iğnesi diye bir şey duydum.boy uzaması içinde yapılıyormuş sanırım,bunun içinde gerekli testler varmış,eğer uygun olursa bu iğneden yaptırmak istiyorum boyumun uzaması için, gerçekten fazlasıyla takıyorum bu durumu. bana bilgi verirseniz,yardımcı olursanız çok sevinirim.

Soru Sor

Doktora soru sormak için lütfen üye ol yada giriş yap
Güvenlik kodu
  • Ad soyad bilgileriniz sadece ilgili doktor ile paylaşılmaktadır.
  • Bilgileriniz kesinlikle 3. kişilerle paylaşılmamaktadır.
  • Sorunuz bu web sayfasında yayınlanacak.
  • Lütfen herhangi bir kişisel bilgi iletmeyiniz.
  • İnternet, bir doktorun sağladığı tıbbi bakımın yerine geçemez.
  • Soru cevaplandığında size email üzerinden haber vermek içindir.

Soruyu gönder

Kadın
ay**** çe**** –

İyi günler ben 18 yaşındayım ve 4 yıldır gastroptoz hastasıyım doktor midemde sarkma oldugunu söyledi neyden kaynaklandığını bilmiyordum ve geçen yıl öğrendim midemde ki sarkmanın reflüden kaynaklandığını geceleri uyuyamıyorum hep bi ağrı oluyo karnım çok fazla şişiyo rahatsız oluyorum doktorum sizin ailenizde mide rahatsızlığı var muhtemelen genetik dedi sadece ilaç verdi ama ilaçlarda artık etki etmiyo hiç bir bilgiye hakim değilim bu hastalık hakkında ne yapmam gerekiyo kesin bi çözüm var mı geçmesi için acaba yardımcı olabilir misiniz

Kadın
be**** gü**** –

iyi akşamlar doktor hanım. Ben dün gece hastaneye acile gittim öksürüğüm var ateşleniyorum kan testi yaptılar kanımda mikrop çıktı sonuçları söylüyorum: WBC: 11.38 RBC:4.96 HGB:14.1 HCT:42 PLT:212 Mcv:85.1 Mch:28.4 Mchc:33.4 Rdw-cv:13.8 Rdw-sd:41.9 Pct:0.2 Mpv:11.4 Pdw:14.4 Neut:55.4 Lymph:31.7 Mono:9.1 Eos:3.3 Baso:0.5 Neut:6.31 Lymph:3.61 Mono:1 Eos:0.37 Baso:0.06 Tahlil sonuçlarım bu hala ateşim var öksürüğüm var antibiyotik kullanıyorum

Kadın
es**** to**** –

Doktorum vücudumun heryeri kasiniyor derinin altında birşeyler var sanki neden boyle oluyor be yapmaliyim

Erkek
Se**** bi**** –

Merhaba hocam . yaklasik iki aydir sag bel kemiginin uzerinde igne batma hissi oluyor. Fakat bu devamli degil yani bikac gun oluyor ve bi hafta olmuyo suresi degisiyor. Kan ve idrar tahlili temiz cikiyor. Ama bu agri genede oluyor. Ozellikle sabahlari aç karnima oluyor . simdiden tesekkurler .

Kadın
ka**** cü**** –

ben b 12 eksikliği var 2 kutu ğne tedavisi gördüm suan haftada 1 vuruluyorum asırı derecede uyku eğilimi yorgunluk halsizlik çekiyorum sabahlatrı yataktan kalkamıyorum bunları nasıl atlatabilirim hayatımı olumsuz etkiliyor

Kadın
de**** se**** –

Merhaba ben 24 yaşındayım, boyum 1,60. ben boyumun uzamasını sanırım ergenlik dönemimde kendim durdurdum,diyet yaptım kilo almamak için, düzenli beslenmedim, gerekli şeyleri yemedim,süt içmedim. Kemik uçlarımın kapanıp kapanmadığını öğrenmek istiyorum. bu mümkün mü? birde hormon iğnesi diye bir şey duydum.boy uzaması içinde yapılıyormuş sanırım,bunun içinde gerekli testler varmış,eğer uygun olursa bu iğneden yaptırmak istiyorum boyumun uzaması için, gerçekten fazlasıyla takıyorum bu durumu. bana bilgi verirseniz,yardımcı olursanız çok sevinirim.

Erkek
öm**** ka**** –

slm hocam benim sıkıntım sürekli mide de gaz ve kabızlık oluyor yardımcı olursanız çok memnun edersiniz tşk şimdiden


4,0

0 değerlendirme
5 yıldız
4 yıldız
3 yıldız
2 yıldız
1 yıldız

Uzm. Dr. Nursal Filorinali KONDUK hakkında görüş bildirin

Güvenlik kodu

Formu gönder