Merhaba hocam benim rahatsızlığım tavuk karası tedavisi mümkün müdür? 26 yaşındayım.
Maalesef Şu an için bu rahatsızlığın tedavisi yoktur.
Merhaba hocam benim rahatsızlığım tavuk karası tedavisi mümkün müdür? 26 yaşındayım.
Maalesef Şu an için bu rahatsızlığın tedavisi yoktur.
Merhaba Sinan bey 11 yasinda kizimin ilk goz muaenesindeki tekkikleri sag gozu 1.5 diger gozu 1.25 iki senedir araliksiz gozluk kullanmamiza ragmen suan sag 2.5 sol 2 numara oldu doktorumuz kitap okurken gozlugunu cikarmasini soyledi ona ragmen goz numaramiz neden ilerliyordur bilgilendirirseniz sevinirim tesekkurler
hocam merhabalar.Gözlerim 2.75 mıyop,8 senedir lens ve gözlük kullandıktan sonra lazer olmaya karar verdim.yapılan ölçümlerde lazere uygun bulundum.yalnız şu an kronik blerafitim var(ileri derecede değil,damla ile tedavi oluyorum ve kepeklenme yok).bunun yanında göz yası kalıtesı az oldugu için kuruluk tedavisi görüyorum(göz yağ miktarını arttırıcı damlalar ve balık yağı haplarıyla beraber).bu bilgiler ışığında lazer olmamda bir sorun var mıdır?teşekkürler