Hocam merhabalar yaptirdigim sperm DNA hasar testini tarattirip size gonderdim bu ayin 22"de cevap verilecek diye msj aldim ama meil"me herhangi bir cevap gelmedi hocam cevabinizi bekliyorum saygilarimla
Hocam merhabalar yaptirdigim sperm DNA hasar testini tarattirip size gonderdim bu ayin 22"de cevap verilecek diye msj aldim ama meil"me herhangi bir cevap gelmedi hocam cevabinizi bekliyorum saygilarimla
doktorbey kolay gelsin ben 7 ayda idrarda sarı renklı akıntı oldugu için ürolojı bölümüne gitmistim iliskiden sonra böyle bi akıntı olmustu ozaman bana tetradox kapsul verdiler 2 taplet kullandım ama geçmedı o ara askrlik oldu ve teslim oldum geçmedigi için hastaneye cıktım i esef igne verildi 6 adet oda cözüm olmadı benim ne yapmam lazım sürekli çarşıya cıkamıorum testlerimde bişe çıkmıor ama karın ve yumurtalık agrılarım basladı bana yardımcı olursanız cok sevinirim benim hangi ilacı almam lazım ...