Slm ben 28 günde bir adet oluyorum bu ay 29. gün oldum ama sadece kahve rengi lekelenmem oldu 2 gündün hep böyle sadece tuvalete gittiğimde oluyo hamile olma ihtimalim var mı
Slm ben 28 günde bir adet oluyorum bu ay 29. gün oldum ama sadece kahve rengi lekelenmem oldu 2 gündün hep böyle sadece tuvalete gittiğimde oluyo hamile olma ihtimalim var mı
Merhaba 23 Haziran'da kürtaj oldum ve doktorum bana yazz Doğum kontrol hapını verdi o gün kullanmaya başladım 26'nda adet oldum 6-11 Temmuz'da ilişkim oldu ilaç kullanmaya devam ediyordum 20'nde ilacım bitti ve bir daha kullanmadım 37 gün oldu ve adet olmadım bu normal midir ve ilaca başlamak için adet günümü mü beklemeliyim
Hocam meraba ben 16 eylül de niianlımla ilk defa ilişkiye girdik boşalma falan olmadı , ertesi sabah idrarım kanlı olarak geldi , 19 eylülde adet oldum, daha sonra iki ay olmadım hormon testi yaptım doktor hamilelikle ilgili bişe demedi kist var dedi qlairista verdi , bu ay başladım ilaca fakat çok sancım var ve adetim 15 gündür devam ediyor bu normal mi ve hamile olma olasılığım var mıdır