mrb 5 6 aydır adetten 1 hafta 10 gün sonra kahverengi lekelenmelerim oluyo 10 gün sürüyo dr gidiyorum herşeyim normal bunun nedeni nedir acaba
mrb 5 6 aydır adetten 1 hafta 10 gün sonra kahverengi lekelenmelerim oluyo 10 gün sürüyo dr gidiyorum herşeyim normal bunun nedeni nedir acaba
merhabalar.ben evli değilim ve hiç ilişkiye de girmedim.fakat kasıklarımda adet olduğumda ve olmadığımda ağrı oluyor.reglim 3 gün sürüyordu son dönemlerde 2 gün oldu nerdeyse 5 kere böyle oldu ve çok şiddetli ağrılarım oluyor.akıntılarım oluyor şeffaf renkte.ağrılarda rahmimde oluyor bazen kasıklarımda da oluyor.sizce ne olabilir ? şimdiden teşekkürler..
ıı aksamlar hocam lutfen bı yardım edın sevgilimle beraber olduk ama ole ıcıne bsalma yda baska bsey olmadıda daha dogrusu am ble gırmedım svgılım adet oldu ardından ama adet gununu tam bılmıyodu ama adet te hersey normaldı mıktarı rengı agrısı felan hepsi normaldı ama adet bıttıkten bes gu sonra kahverengı leke geldı ıkı defa sımdılık yok hafıf yanma var az hamıle mı hocam ne olur erken cevap verın lutfen
Bunun Anlaşılabilmesinin Yolu Kanda Gebelik Testi Yaptırmanızdır. Saygılarımla.