Adetim 7 gün erken geldi ve 5 gün sürcekti ama 2 gün sürdü bende 3 gün gelmeyince iyişkiye girdim ama 4 düncü aksamı adetim geldi hamilemiyim lütfen cvplayın
Adetim 7 gün erken geldi ve 5 gün sürcekti ama 2 gün sürdü bende 3 gün gelmeyince iyişkiye girdim ama 4 düncü aksamı adetim geldi hamilemiyim lütfen cvplayın
Merhabalar ben bir haftalık evliyim biraz acık net anlatacagım k.b Normalde dugunden iki gun snra adet olmam gerekirdi bizde dugun gecesi denemk istedik birilikte olalım dedik ama ben yapamadm biraz oldu nyse hafif kan geldi pembe zar yurtıldı snra bi gun temiz oldum ve adet gunumde adetim geldi ben normalde 5 gun adet gorurum ve cookk yogun agrılı gecer ama simdi oldum 8. gunum ve gunde iki damla fln geliyor adetim neden acaba simdiden tesekkurler kolay gelsin
Merhaba ben 10 aylık evli 7 aydırda gebelik.için uğraşıyorum adetim düzenli 29 30 günlerde oluyor döngüm uzunluğu 5 6 gün sürüyor yaşım 24 eşimin yaşı 31 acaba tedaviye gitmem gerekir mi ne yapmam lazım yumurtlama testi yapmıştım 14.gününde 2 çizgi çıkmıştı sizce bize ne önerirsiniz ?