Benim annem rahim kanseri hocam.. 3 ü kemoterapisini aldı.. Saçları döküldü.. Ve 3. Evrede olan bi hastalık olduğu söyleniyo.. Evresi ve uygulanan tedavi hakkında ne düşünüyorsunuz?
Benim annem rahim kanseri hocam.. 3 ü kemoterapisini aldı.. Saçları döküldü.. Ve 3. Evrede olan bi hastalık olduğu söyleniyo.. Evresi ve uygulanan tedavi hakkında ne düşünüyorsunuz?
merhaba sayın hocam ben 28 yaşında bekarım histeroskopi operatif myom ameliyatı oldum ve ameliyat olmadan önce dokturlar bana kızlık zarımın kesinlikle bozulacağını söyledi ve ben bu ameliyatı oldum ve ameliyat sonrasında doktorumun bana kızlık zarımın zarar görmediğini söyledi bu durumda doktor bana moralim bozulmasın diyemi kızlık zarımımn bozulmadığını söyledi yoksa bu ameliyatta gerçekten kızlık zarı bozulmaz mı yoksa bozulur mu bozulmayan kızlık zarı hangileri lütfen beni bilgilendirin hocam şimdiden cok teşekkür ederim iyi günler...
Merhaba Burcu Hanım. önce ki gün kız arkadaşımla sürtünme yoluyla ilişkiye girdik. bende boşalma oldu vajinaya biraz meni geldi ama hemen sildi yıkadı adetinin 14. günüydü ondan sonra koyu renk kan geldi bir miktar ertesi gün kahverengi akıntı gelmeye başladı kızlık zarı bozulmuşmudur gebe kalma riski var mı?