Aytun hanim ben 22 yasindayim idrar yolu enfeksiyonu vardi ilac kullandim ama 1 ay sonra teste tekrar gittim cogunlasmis doktor tedavileri var dedi ben yine ilac aldim istedim kullaniyorum gecermi ?birde masturbasyon yapsam zararlimi
Aytun hanim ben 22 yasindayim idrar yolu enfeksiyonu vardi ilac kullandim ama 1 ay sonra teste tekrar gittim cogunlasmis doktor tedavileri var dedi ben yine ilac aldim istedim kullaniyorum gecermi ?birde masturbasyon yapsam zararlimi
Merhaba Sistemdeki Aksaklık Nedeniyle Sorularınız Bana Yeni Ulaştı Bu Nedenle Sorunuza Şimdi Yanıt Verebiliyorum. Adet Gecikmelerinde Gebelik Şüphesi Olur. Sanırım Bu Vakte Kadar Sorununuz Çözmüşsünüzdür. Sevgiler.
merhaba 19 yasindayim aktif bir cinsel hayatim var. 13 kasimda adet oldum bu ay olamadim. Neredeyse iki haftadir kahverengi sumugumsu bi akinti geliyor cok arastirdim yerlesme kanamasi mi diye ama uzman olmadigim icin anlamadim bu kadar uzun suren yerlesme kanamasi olur mu korunarak iliskiye giriyoruz sizce test yaptirmali miyim iki sene once kistim oldugu da soylendi ve goremedigim tarihlerde grip oldum acaba o etkiler mi ? tesekkurler
Hocam merhaba, bekarım ve adetıme 14 gun varken erkek arkadaşımla ıc camasırlarımızla sürtünme yoluyla bırlıkte olduk. 1 saat sonra camasırımda acık parlak kırmızı kan lekesı geldı. Dğer gün bu kan peceteyle her baktıgımda devam ettı. sizce nedeni ne olabilir? kızlık zarımla alakalı bır durum mu yoksa 2 sene once yumurtalıklarımda kist teshisi konmustu onunla alakalı bır durum mu?