cenk bey mrb 6 aydır evliyim ama korkularımdan dolayı ilişkiye giremedim.psikiyatriye gttım ama ilacın faydası olmadı.önereceğiniz bir şey varmı? ilaç vs gibi.
cenk bey mrb 6 aydır evliyim ama korkularımdan dolayı ilişkiye giremedim.psikiyatriye gttım ama ilacın faydası olmadı.önereceğiniz bir şey varmı? ilaç vs gibi.
Hocam mrb ben 32 yasinda bi ogretmenim bazi cinsel sorunlardan dolayi rahatsiz ettim.ben iliski esnasinda sertlesme sorunu yasiyorum.normalde ozellikle sabahlari sertlesme olurken iliski esnasinda bu sorun ortaya cikiyor.ayrica 6 yila yakin antidepresan gurubundan xetanor ilacini kullandim bi 3 aya yakin bi zamandir da biraktim ilaci acaba bundan midir ? Bu durumun bi cozumu var midir acaba yoksa surekli bole mi olacak