Ekim ayının 6.sinda adet oldum ve kist vardı yumurtalıklarımda 5 cm idi bu ay adetim gecikti 3 gün oldu ve pembe lekelenmem var gebe olabilirmiyim ?
Ekim ayının 6.sinda adet oldum ve kist vardı yumurtalıklarımda 5 cm idi bu ay adetim gecikti 3 gün oldu ve pembe lekelenmem var gebe olabilirmiyim ?
10eylulde adet gordum ve eylül ayında ilk kez cinsel ilişkiye girdim ve ella hapı kullandım. 10ekimde adet oldum 17 ekimde geri çekilme yöntemi ile ilişkiye girdim içime boşalma olmadı bacagima ve karnıma doğru oldu fakat bulastirdim mı hatırlamıyorum. Kısa zaman önce ella kullandığım için acil önlem olarak 12saat arayla dörder tane microgynon içtim. 21ekimde prezervatif ile ilişkiye girdim. 23ekimin gecesi sabaha karşı beş altı saat lekelenme şeklinde sonra kanamaya döndü fakat rengi adet kanaması gibi ama yerleşme miydi çok korkuyorum ayırt edemedim iki buçuk gün sürdü ve uç dort ped degistirdim. Bu kanamanın ikinci günü doktora gittim ultrosonda baktı sonra kan tahlili yaptı hormanel birşey yok dedi ve çeşitli ilaçlar verdi düzene girmesi için bitaneside doğum kontrol hapı. Kan testi beta HCG 1.2. 14 15 gundur doğum kontrol hapı kullanıyorum ama çok korkuyorum hamile miyim lütfen yardım edin psikolojim bozuldu
Merhaba: adet tarihim 23,08,2014.21 yaşındayım.erkek arkadaşımla 3 gün önce ilişkiye girdik.içime boşalma olmadı ama ondan çok zevk suyu geldiğini farkettik.içerisinde sperm olduğunu öğrendik araştırmalara göre.bugn göbek deliğimin alt tarafından başlayıp rahimime kadar ince bir çizgi olduğunu farkettim.göğüs uçlarımda hassasiyetim var.evli olmadığımız için kan testi yaptıramıyorum.eczanelerden alınan hamilelik testlerinden ne zaman almam gerek ? şimdiden teşekkürler cevabınızı bekliyorum sabırsızlıkla...
Merhaba Sistemdeki Aksaklık Nedeniyle Sorularınız Bana Yeni Ulaştı Bu Nedenle Sorunuza Şimdi Yanıt Verebiliyorum. En Kesin Tanı Kanda Gebelik Testidir. İdrarda Gebelik Testi Adet Gecikmesiyle Daha Doğru Yanıtlar Verebilir. Dilerim Korktuğunuz Gibi Olmamıştır. Sevgiler.
Hocam merhaba benim polikistik overim mevcut. 4 ay qlairista adli dogum kontrol ilaci kullandim ama regl olmadim daha sonra doktorum ilacimi degistirdi yasmin adinda bir ilaç verdi. Bir kutu kullandim ilaç bitti 4. Günü bugün kahverengi akintim var. Ben yasmini kullanmaya devam edersem normal regl olur muyum yani bu durum düzelir mi