Reglim 10 gün gecikti ama bu akşam kırmızı akıntı gördüm sebebi ne olabilir
Reglim 10 gün gecikti ama bu akşam kırmızı akıntı gördüm sebebi ne olabilir
Merhabalar Aytun Hanım, Regl zamanım 29 temmuzda başlayarak 6 ağustosta sona erdi. Daha sonrasında eşimle ilişkiye girdik günde bir kere. Yalnız reglim bittikten 4 gün sonra pembemsi lekelenme başladı ve hala devam etmektedir. Dün herhangi bir problem vardır diye Kadın Doğum Doktoruna başvurdum alttan muayene etmesi sonucu herhangi bir problem yok rahminizde dedi. tekrar ultrasonla da baktı hiçbirşeyiniz yok dedi tekrardan. sizce bu akıntı neden olmaktadır. 8 aydan beri evliyim ilk defa boyle bir durumla karşılaştım. Bilgi rica ediyorum sizden yardımcı olmanızı rica ediyorum. İyi çalışmalar dilerim.
Merhaba Öncelikle Bu Kadar Geç Cevapladığım İçin Kusura Bakmayınız Erişim Sorunum Oldu. Ama Eğer Muayeneniz Yapıldıysa Ve Doktorunuz Sorun Olmadığını Söylediyse Zaten Endişelenmenize De Gerek Yok. Böyle Durumların Tekrarlaması Durumlarında Rahimağzından Smear Testi Yapılmalıdır.Saygılarımla.
hocam merhaba. hocam o kadar strestliyim ki bu düşünceler beni delirtecek ben 6 aydir düzenli adet görüyorum yani 30 veya 32 günde bir oluyorum. 18 eylülde sürtünme yoluyla bi ilişki yaşadım fakat kendini geri çekti dışarı boşaldı sadece zevk suyu değmiş olabilir. sonrasinda 28 eylülde adet gördüm fakat 8 gün boyunca kahverengi leke geldi sonra kesildi bu ay 28 ekimde olmam gerekirken 26 ekimden itibaren kahverengi akıntı geldi ve bu akıntı 20 gün sürdü yani adet olamadım yine.doktora gittim kist vs hic birsey yok dedi.rahim duvarinda kalinlasma var dedi. stres veya hormonel sebepli olabilecegini soyledi. internette asıllı asılsız bircok sey yaziyor üstüne görme vs. diye kahverengi leke icin hep gebeligin ilk isareti diyor. 3 kere idrarda gebelik testi yaptım negatif cikti. fakat karnimda bi şişlik var hamile karnı gibi büyüdü. hocam gebelik riski var midir? tam adeti sökemedığim için bu şişlik kaldi mi ? kahverengi lekelerin sebebi nedir adet yerine sayılır mı? hocam çok uzun yazdım kusura bakmayin ama bu sorular beni delirtecek.simdiden tesekkurler...