Ben son 4 aydir ginera dogum kontrol hapi kullaniyordum 7 gunluk arayi ilac alamadigim icin uzattim 9. Gun qlairistaya basladim koruma saglarmi
Ben son 4 aydir ginera dogum kontrol hapi kullaniyordum 7 gunluk arayi ilac alamadigim icin uzattim 9. Gun qlairistaya basladim koruma saglarmi
İYİ GÜNLER HOCAM 26 Nisanda adet oldum 28 Nisan perşembe günü 1 aylık iğne vuruldum gebelik önleyici mesigyna.. Daha sonra 16 mayıs da erken adet oldum, ve bügun 30 haziran adetimde gecikme var. 16 MAYISDA olduğum adetim 5 gün kadar sürdü normalden biraz daha koyuydu. İlk 3 gün gayet normal son 2 gün kanamam az az geldi. Adet sökdürücü 23 haziran da tarlusal kullanmaya basladım hapım bitti ama hala adet olamadım gebelik var mıdır yoksa adet düzensizliği midir endişeleniyorum?
Mrb aytun hanım 3 ay önce karnımda bebegimin kalbi durdu ve kürtaj oldum 12 haftalık hamileydim 27 kasımda adet gördüm ve adetimin 2 ci günü clomen dedigimiz ilacı kulandım ve ve bugun ilişkiye girdikten 4saat sonra lavaboya gittim ve pembe pembe lekelenmeler oldu doktorum yurt dışına gittigi için ulaşamıyorum cevap verebilirmisiniz lütfen