12 yasindaki kizimda örümcek fobisi var. Önceleri aldiris etmedim ama simdi ciddi takinti haline geldi. Yeni biryerlere gitmekten, acik havada piknik yapmaktan vs korkuyor cok kaygilaniyor. Ben seans basi 150 200 tl veremem. Ne yapmami onerirsiniz
12 yasindaki kizimda örümcek fobisi var. Önceleri aldiris etmedim ama simdi ciddi takinti haline geldi. Yeni biryerlere gitmekten, acik havada piknik yapmaktan vs korkuyor cok kaygilaniyor. Ben seans basi 150 200 tl veremem. Ne yapmami onerirsiniz
Merhaba Dr. Hanim. Benim 8 aylik oğlum var ve çalışıyorum. Annem bakıyor kendisine ve anneannesinde yatılı kalıyor. Pazartesi akşamı bırakıyorum, cuma akşamı alıyorum. Kaldığı süre içerisinde 1 veya 2 gece görmeye gidiyorum. Sabah birakip,aksam almak gibi bir durumumda yok. Benim öğrenmek istediğim, çocuğum açısından herhangi psikolojik sıkıntı yaratır mı? En önemlisi anneye olan bağımlılığı azalır mi ? Ben bu süreci nasil gecirmeliyim.. Cevabınız için teşekkür ederim.