Hocam merhaba ben adet bittikten 2 gün sonra esinle birlikte oldum ve korunmadık adetten 1 hafta sonra basta pembe sonrakirmizi pırtili ve şimdi kahverengi günde 2- 3 damla olarak geliyor bugün 5 gün oldu bunun nedeni nedir tesekkurler
Hocam merhaba ben adet bittikten 2 gün sonra esinle birlikte oldum ve korunmadık adetten 1 hafta sonra basta pembe sonrakirmizi pırtili ve şimdi kahverengi günde 2- 3 damla olarak geliyor bugün 5 gün oldu bunun nedeni nedir tesekkurler
Merhaba ben polikistikover hastasıyım ve en son aralıkta adet gördüm üç hafta önce tarlusal denilen bir ilaç kullandım diye doktorumun tavsiyesiyle bir hafta bir adet gördüm ve erkek arkadaşımla 10 aydır süren bir cinsel hayatımız var 3 gündür pembe bir akıntım var iki tane hamilelik testi aldım ve negatif çıktı korunduğumuz halde kafam karışık korkuyorum yardım eder misiniz :((
iyi günler .adetimin 19.günü amh ve progesteeron testi yaptırdım.amh değeri 1.218 progesteron 13.55 çıktı.henüz adet olmadığım için fsh değerine bakılmadı. amh değeri çok mu düşük? doğal yolla hamilelik oluşmaz mı? Tüp bebek tedavisi mi gerekir? Cevaplandırırsanız çok sevinirim.iyi çalışmalar...
Merhaba Amh Değeriniz Çok Düşük Değil Ancak Tüp Bebek Tedavisi Kararı Sadece Bu Değerlere Bakılarak Verilmez. Sizden Ricam Eğer Bana Ulşama Sansınız Varsa 0212 310 3100 Numaralı Telefondan Randevu Almanız Ve Tetlerinizle Birlikte Gelip Görüşmenizdri. Dilerim Size Yardımım Dokunur. Sevgiler.