Hocam bir sn sürmüryor bosalma sertlesme olmuyor daha sonra 8 yillkk evliyim bu sorun 8 yildir var ilac ne kullanabilirim
Hocam bir sn sürmüryor bosalma sertlesme olmuyor daha sonra 8 yillkk evliyim bu sorun 8 yildir var ilac ne kullanabilirim
İlaçları Hemen Kesin Ve En Yakında Bir Üroloji Uzmanına Muayene Olup, Sonucu Bana Yazın. Saygılarımla.
hocam ben depresyon ve stres yasadım bu yüzden testosteronum düştü şifa hastanesine giitim üroloji kan testlerinden sonra total 2.62 igne tedavisi verdi 3 ay sonra ölçümde 2.74 serbest ilkinde 6 .11 sonra 8.00 enson 12 ve bana igne tedavisini kesti endokrine sevk etti onlarda tahlilden sonra bunun psikolojik oldugunu psikoloji tedavisiyle gececegini söylediler 15 aydır böyleyim enson dokuz eylüül hastaneye gittim onlarda hipofiz testis kan tahlili kortizol fsh hepsi normal çıktı kullanmış oldugun deprasan ilaçlarının testosteronu düşürdüğünü söylediler yine tedavi için ilaç vermediler ne yapmam lazım cinsel isteksizlik ereksiyon olamama şikayetlerim devam ediyor ne yapmalıyım bekliyorum ama aynı ben böylemi kalacam dr lar tam açıklama yapmıyor sen böyle kalacan dr dr gezme buna alış deseler ona göre bende kaderime razı olan ltf bu konuda yardın edin tşkler
Eğer Tetkiklerde Normal Bulunduysa, Dışarıdan Kontrollü Olarak Hormon Tedavisi Alabilirsiniz. Bunu Endokrinoloji Uzmanları İle Yapabilirsiniz. İsterseniz Sizi Ben De Görebilirim. Saygılarımla.
penisimin sünnet çizgisinin altından itibaren başlayan pensinin başkısına kadar giden noktalar veya kabarcıklar var deri üzerinde beyaz gibi ama baş kısmında ten rengi kabarcık doktarada gidemedim ben yağ bezesi sanıyorum cinsel ilişkiyede girmedim bunun bi ilacı yokmu 2-2,5 yıldır var bunlar ne artıyor ne azalıo bi ara azaldı gibime geldi ama aynı cevabınızı bekliyorum iyi günler
Bunu Bir Cildiye Doktoruna Göstermenizde Fayda Var.