Doğum kontrol hapı kullanmaya başladım. Bugün 14. Günüm ve sevgilim içine boşaldı 15 mayısta adet olmuştum ve bugün 15. Gün oluyor yumurtlama dönemi yani. Hamile kalma olasılığım var mıdır ?
Doğum kontrol hapı kullanmaya başladım. Bugün 14. Günüm ve sevgilim içine boşaldı 15 mayısta adet olmuştum ve bugün 15. Gün oluyor yumurtlama dönemi yani. Hamile kalma olasılığım var mıdır ?
Haziranın 24 de adet oldum 4,5 gün sürdü ve halen adet olmadım, adetim düzenli oldu bir iki ay, ama ondan öncesinde düzensizliğim vardı, ve suan akıntım var ama aralıklarla oluyor, belimde agrı kasıgımda agırlık var gibi oluyor bas arısı oluyor halsizlik oluyor, hamilemiyim yoksaaaa stresten mi 3 saat önce test yaptım negatif cıktı yardım edin bana
Merhaba, 23 yaşındayım evliyim 3 aydır korunmasız ilişki yasiyorum âdetlerim düzenlidir bu ay adetinden 5 gun önce kahverengi alıntım oldu iki gün adetim gecikti bugünde kahverengi alıntıyla Çok az kanamam oldu kahverengi lekelemem devam ediyor sizler gebelik soz konusu olabilirmi lekelenme öncesi ve sonrası mide bulantılarım oldu yardımcı olursanız sevinirim