Doğum kontrol hapı kullanmaya başladım. Bugün 14. Günüm ve sevgilim içine boşaldı 15 mayısta adet olmuştum ve bugün 15. Gün oluyor yumurtlama dönemi yani. Hamile kalma olasılığım var mıdır ?
Doğum kontrol hapı kullanmaya başladım. Bugün 14. Günüm ve sevgilim içine boşaldı 15 mayısta adet olmuştum ve bugün 15. Gün oluyor yumurtlama dönemi yani. Hamile kalma olasılığım var mıdır ?
Merhaba Akıntılar Enfeksiyon Kaynaklı Olabilir Eğer Koku Kaşıntı Gibi Şikayetler Var İse Jinekologunuz İle Görüşmelisiniz Aksi Taktirde Kadınlarda Bir Miktar Akınt Normal Kabul Edilir. Sevgiler.