Merhabalar benim kan tahlilim 45.29 cikti iki gün sonra tekrar yaptırdım 34.14 çıktı idrar testinde de pozitif çık ti hocam birde bugün pembe akıntı geldi sizce hamile miyim
Merhabalar benim kan tahlilim 45.29 cikti iki gün sonra tekrar yaptırdım 34.14 çıktı idrar testinde de pozitif çık ti hocam birde bugün pembe akıntı geldi sizce hamile miyim
Merhaba ben erkek arkadasimla 2 temmuzda sürtünme ile birşeyler yasadik ancak erkek arkadsimin baksiri ve sortu benim de pantolonum ve iç camasirim vardi bos*lma olmadi anciki uç gün içinde adet olmam lazim di fakat olmadim bugün adet sancilarim vardi yine olmadim en baslarda beyaz akinti geliyordu bugün acik kahverengi akintim oldu sizce hamilelik gibi bi durum var mi ?
Merhabalar Hocam Sayin hocam bir bucuk yil once 21 haftalik erkek bebegimi düşürdüm susus kalmisti die 18 yasindayim 3 yillik evliyim dusuk yaptiktan sonra 6 ay korundum biraktim adetim genelde duzenli hic bizamn gec olmam hatta erken olurum ama en son 25 temmuzda adet gordum bu ay olmadim adetim 6 gun gecikti test yapmadim doktora da gorunmedim acaba hamilemiyim hocam simdiden teşekkür ederim
Merhaba Sistemdeki Aksaklık Nedeniyle Sorularınız Bana Yeni Ulaştı Bu Nedenle Sorunuza Şimdi Yanıt Verebiliyorum. Dilerim Gönlünüze Göre Sonuçlanmıştır Hamilesinizdir. Sevgiler.