selam kolay gelsin.yapılan tahlillerde sperm morfolojisi %0 çıkıyor.en sonda %60 globozospermi var dend isayı ve harekette sorun yok acaba bu koşullarda tüp bebek yöntemiyle çocuk ola şansı varmıdır
selam kolay gelsin.yapılan tahlillerde sperm morfolojisi %0 çıkıyor.en sonda %60 globozospermi var dend isayı ve harekette sorun yok acaba bu koşullarda tüp bebek yöntemiyle çocuk ola şansı varmıdır
hocam varıkosel ameliyatı oldum 3 ay sonraki tahlil sonucum hacim 7 viskozite normal ph:7 lökosit kons.:1 sperm kons:63 m toplam hareketli %58 ileri hareketli%49 yerinde hareket%9 hareketsiz %42 morfoloji%12 harketli sperm 258 m toplam ileri hareketli .215 m fonksiyonel sperm 57m ameliyattan sonraki dörduncü ayımızdayız ama daha gebelik olmadı sizce ne apmaliyim
merhabalar. 39 yaşında 12 yıllık evliyim. 3 aşılama 3 tüp bebek denemesi yapıldı. sonuçlar negatif. doktorumuz sperm dna hasar testi istedi. sonuçta şöyle yazıyor: Yapılan analizler sonucunda DAPI incelemesinde morfolojik olarak normal görünümlü hücrelerin yaklaşık %40 nda diffüz ve kuvvetli apopitotik boyama paterni ile karakterize sperm DNA hasarı gözlenmiştir. Bu sonuç doğrultusanda benim neyim var ve ne yapmam gerekli. teşekkürler ederim.