yaşım daha 21 geçen ay normal gününde adet oldum pıhtılaşma şeklinde geldi bu ayda olamadım kahverengi damla damla 2 gün sürdü bunun nedeni ne olabilir. hormon testi ve ultrason istedi ama korkuyorum
yaşım daha 21 geçen ay normal gününde adet oldum pıhtılaşma şeklinde geldi bu ayda olamadım kahverengi damla damla 2 gün sürdü bunun nedeni ne olabilir. hormon testi ve ultrason istedi ama korkuyorum
Merhabalar ben 16 temmuzda eşimle birlikte oldum 2 aydır Qlirista isimli Doğum kontrol hapını kullanıyorum ondan önce de başka bir Doğum kontrol hapı kullanıyordum. Adetimi normal şartlarda 20 Temmuz'da olmam gerekiyordu fakat olmadım 7 gün gecikti. Normalde de ara ara böyle gecikmelerim oluyordu. Fakat gecikme olunca ben hapın daha 2. Kutusuna Yen'i geçmiştim 3. Günümde hapı bıraktım belki hap adet olmamı engelliyordur diye ama hala adet olamadım. Hamile olma ihtimalim var mıdır? Hap dışında korunmadık eşim içime boşalmadı ama korkuyorum henüz bebek istemiyorum lütfen yardımcı olun