İyi günler hocam Dogum kontrol hapını vazı sebeplerden dolayı yarıda bıraktım ve 3,4 gün kadar sonra 25 ocakta adet oldum.hala ilacı kullanmıyorum ancak henuz adet goremedim.bu durum nırmalmi acaba
İyi günler hocam Dogum kontrol hapını vazı sebeplerden dolayı yarıda bıraktım ve 3,4 gün kadar sonra 25 ocakta adet oldum.hala ilacı kullanmıyorum ancak henuz adet goremedim.bu durum nırmalmi acaba
Hocam merhabalar. Eşimle ovulasyon tarihini hesaplayark ilişkiye girdik. Çocuk olması için bunu 3 4 gün tekrarladık. Normalde her ayın 9unda önce kesinlikle olmam 9 ile11i arası değişebilir. İlişkiden birkaç gün sonra göğüslerimde aşırı şişlik ve ağrı hissettim. Şuan adet günüme 8 gün var ve pembe lekelenme karnımda hafif batma aşırı iştah var. Sizce gebe kalma olasığım nedir? Çok istiyoruz geçen aylardada korunmadık ama içime boşalan spermleri geri çıkarmıştım. Lütfen yardımcı olun çok merak ediyorum. Teşekkür ederim.
En son adet tarihin 8 kasım normalde 2 gün geri atıyor her ay bu ay 6sında olmam gereken adetin 4 gün gecikti 2 gün öncesinde de idrar testi yaptı ilk çizgi kırmızı ikinci çizgi çok silik bi pembelik vardı acaba gebelik olabilirmiş kanda test yapsam çıkarmı cevabınozo bekliyorum şimdiden teşekkür ederim
Mrhb gecen ay 20 sinde adet oldum bu ay gecikti mide bulantısı karnim sis uyku sik idrar cikiyorum biz uzun zamandır esimle korunmuyoz dun cok acik renk de pembemsi birrenk akintiyla geldi bugun adet mi oldum anlayamadim kanamam geldi normal onlan beraber bir parca gibi bise cikti cok agrim vardi normalde adetlerim sanciyla geliyordu busefer hic agrim falan yok daha once sezeryan oldum ikikere sezeryan yerimde agrilar olustu kasiklarim a vuruodu bacak ve belime nedir sizce bilgi verirseniz sevinirim lutfen