20 yaşındayım boyum 154 boy uzatmak için ne yapmam lazım egzersiz dışında çünkü artık boyumun kısa olması psikolojimi bozuyor
20 yaşındayım boyum 154 boy uzatmak için ne yapmam lazım egzersiz dışında çünkü artık boyumun kısa olması psikolojimi bozuyor
hocam duvardan atladım ayak tibi şişdi yürüyemedim hasteneye gidm bişi yok dediler sonra dizim şişidi yürüyemedim tekrar gidim hasteneye kırık cık yok dedi bi jel verdi şuanlık yürüye biliyorum ama yatıgmda cok agrı var ve kolarımada agırısı atıyor bel kemiklerime bile sısı var bide oturdugumda cok agrı histediyorum bi yardımcı olsanınz sevnirim şimdiden tşkrler
hocam iyi akşamlar, annem (43 yaşında) 2 yıldır ayağının arkasındaki şişlik yüzünden agrı çekiyor. fizik tedavi iğneyle içindeki sıvıyı aldı, fakat geçmedi. üstüne basamıyor. 1 ay önce ortopedi doktoruna götürdük 10 tane iğne vurdular krem verdi hap verdi. geçmedi dha kötü oldu tekrar 2 hfta önce cuma günü ortopedi doktoruna götürdük, şişlik inmez kemikler oluşmuş alçıya alıp acısını geçirebiliriz dedi. yarım alçı olcak dedi. geçmezse ameliyat olcak dedi. annem ağrısına hiç duramıyor hocam siz ne önerirsiniz