6 bucuk ay once dogum yaptim iliski sirasinda pembe bi akinti geliyo
6 bucuk ay once dogum yaptim iliski sirasinda pembe bi akinti geliyo
merhaba. Ben aylik dogum kontrol ignesi yaptirdim ilk kullanmamdi nisanlimla iliskiye girdik. regl donemimden 3 gun once regl oldum fakat kahverengi olarak geldi 7 gun surdu ama az az geldi. 1 hafta sonra yine basladi kahverengi leke gelmesi ama digerinden birazcik fazla acaba hamile miyim ?
Merhaba iliskiden 12saat sonra ella ictim ve adetimi tam zamaninda gordum 8gun surdu her zamanki gibi fakat adet bittikten 1hafta sonra kahverengi akinti gelmeye basladi cok az gunde bir defa bu ellanin yan etkisimi yoksa hamilelik belirtisimi adet olducagim gun test yaptim negatif cikti
10 gündür günüm geciyor hocam iki ay önce rahim filmi çektirdim geçen ay adetim 3 gün erken oldu bu ay ise 23 ünde hasta olcaktim olmadim önce beyaz akintim vardı şimdi akıntı değil ama iç camasirimda bir kaç gündür kahverengi lekeler olusuyor gebelik söz konusumu korkuyorum negatif olmasından