çocukken iki testisimdende inmemiş olduğu için ameliyat oldum sperm testi 0 çıktı ultrasonda sol testisim yok sağ ise az gelişmiş olduğu söylendi buna rağmen bir şansım olabilirmi
çocukken iki testisimdende inmemiş olduğu için ameliyat oldum sperm testi 0 çıktı ultrasonda sol testisim yok sağ ise az gelişmiş olduğu söylendi buna rağmen bir şansım olabilirmi
Mrh hocam esimde sol taraf varikosel var spermiogramda 6.3 milyon çıktı doktorumuz tüp bebek önerdi tüp bebek merkezi ile de görüştük oradaki doktor ise ne varikosel ameliyati ne doğal bitki yöntemleri fayda etmez dedi asilamaylada zaman ve maddi kayıp yasamayin tüp bebek en iyi ancak oda %40 ihtimal tutar dedi sizde tup bebek öncesi varikosel ameliyatının hic mi faydası olmaz
Merhaba hocam 1 yillik evliyiz bebek düsünüyoruz esimde sperm sayisinda düsüklük var 3 aylik progeny m tedavisi gördü ilaç öncesi degerleri ml 1300 000 total 5 070 000 ilaç kullanimi sonrasi ml 1700 000 totalde 9100 000 sperm sayisini nasil arttirabiliriz dogal yolla hamile kalma sansim nedir? Tesekkür ederim.
perhiz 5-volum 4-aglutinasyon hayır-görünüm homojen opak-viskozite normal- likefikasyon normal- ph7,9- sayı milyn ejek 31,2- milyon ml 7,8- hızlı ileri 0- yavaş ileri 5 yerinde hareketli 15- hrektsiz 80- norml form 2- patolojik form 98- baş anormli 40- orta parça anormli 30- boyun anormli 20-kuyruk anormli 8 lökosit 0- yuvarlak hücre 1 horman tetkiki de şu şekilde estradiol 48,13- fsh 6,63- lh 8,13- prolaktin 7,63- total testesteron 4,69- tsh 2,20 us sonuçları temiz çıktı. 9 aydır bebek istiyoruz. lütfen bize bir yol gösterin. ayrıca eşim klomen zinco ve evicap kullanıyor. değerler düzelir mi yoksa başka yollAR mı denemeliyiz.