Ben hemsirelik okutorum 3.sinifim ve staj sirasinda elime igbe batirdim hastadan kan alirken 1. Sinifta hepatit b asisi oldum simdi benim ne yapmam gerekiyor
Ben hemsirelik okutorum 3.sinifim ve staj sirasinda elime igbe batirdim hastadan kan alirken 1. Sinifta hepatit b asisi oldum simdi benim ne yapmam gerekiyor
merhaba doktor bey benim sabah kahvaltımı yaptıktan sonra tuvaletim geliyor ve dışkıda yumuşak ve peçeteye yeşil geliyor. bu gun sağlık ocağına gittim bana flagyl adlı ilacı verdi (500 mg) sabah akşam olarak. sabah ve akşam aldım ve yumuşak dışkım ishale çevirdi. ağrılı ne yapmam gerekiyor ve sabah kahvaltı sonrası tuvaletin yeşil çıkması normal midir
Bana şeker yüklemesi yapıldı OGTT 75gr 2. Saat 126 %Hba1c 6 çıktı şekerin yok dedi okadar Ama benim sık sık acıkmalarım arada mide bulantım sık sık vajinal kaşımtım oluyor doktora gözüktüm mantar yok dıştan kırem verdi.Buna gôre benim şeker direncin yokmu diyetisyene mi gitmem gerek ne yapayım.