merhaba hocam4 ay igneleri kullanacagım 1ay kullandım yalnız tok karnımıza yaptırdımfsh 0,75 lh 0,19 testesteron totol 3,55 altserum 22 astserum27 ggtserum23 saygılarımla
merhaba hocam4 ay igneleri kullanacagım 1ay kullandım yalnız tok karnımıza yaptırdımfsh 0,75 lh 0,19 testesteron totol 3,55 altserum 22 astserum27 ggtserum23 saygılarımla
Hocam size gelmeyeli yaklaşık 10 ay oldu heyecan ve telaş derken zaman geçti sizinb tedavinizle çocuk sahibi oldum tabi önce RABBİM sizi vesile eyledi bizim için.Ne kadar teşekkür etsem az.İnşallah sizi en kısa zamanda ziyarete gelicem şükranlarımı sunmaya.Allaha dua ediyorum sizle bizi karşılaştırdı diye.Arkadaşlar Kaan Bey inanın maddiyat diye ölüp bitmiyor gidince anlıyacaksınız korkmayın ertelemeyin plan yapmayın sıkıntınız varsa direk gidin.Teşekkrüler saygılar sevgiler.
mrb doktor ben gecen hafta doktora gıttım ve ıdrar yoluı enfeksıyonu teshısı konuldu ve 1 hafta antıbıotık kullandım ve dun yıne gıttım ve doktorum ama enfeksıyonun az gectıgını soyledı. ne yaparsan yap bu yıne tekrar eder dedı. acaba enfeksıyonun tamamen gecmesı ıcın ne yapabılırım...
Bu Durumda Sistoskopi Denilen Yöntemle Mesane İçerisinin Gözlenmesi Düşünülebilir. Ama Size Yakın Bir Merkezde Tetkik Ve Tedavinize Devam Etmeniz Daha Kolay Olur. Saygılaırmla.