Kendimi herşeye karşı yetmediği mi düşünüyorum bazen öyle bunalıyorumki eve gelen herkesi kovmak istiyorum kendime zarar vermek istiyorum ve ne yapacağım bilmiyorum bana yardım edermisiniz çok ihtiyacım var ....
Kendimi herşeye karşı yetmediği mi düşünüyorum bazen öyle bunalıyorumki eve gelen herkesi kovmak istiyorum kendime zarar vermek istiyorum ve ne yapacağım bilmiyorum bana yardım edermisiniz çok ihtiyacım var ....
18 yaşında lise son öğrencisiyim. Kimseye güvenemiyorum. Basit önemsiz şeyleri kafama takabiliyorum. Dıştan enerji dolu biri gibi görünüyorum ama içimi kimse bilmiyor çünki paylaşamıyorum. Size yazmak istedim en azından bana yardımcı olabileceğinizi düşünüyorum. Olgun bi kızım yaşıma göre. Neyin ne olduğunu ayırt edebilecek kadar akıllı olduğumu biliyorum. Bazen insanlara karşı ani çıkışlarım ters tepki verişlerim olabiliyor. Karaktersiz değilim ama bazen kendimi tanıyamıyorum. Acaba bibolar bozukluk var mıdır ? Bu da aramızda kalsın istiyorum, siz hariç kimse görmesin rica ediyorum. Teşekkürler.
Sorunuz...iyi çalışmalar hocam.10yaşında oğlum var.çok hareketli,kıpır kıpır,soru çözerken sıkılıyor,dikkatini vermiyor.test yaparken ruhu sıkılıyor.agrasif ters cvplar veriyor.dik.eksikliqinden şüpheleniyorum.ankarada yaşıyoruz.hala doktora götüremedik.napmamız gerekiyor yardımlarınızı bekliyorum.teşekkürler.