panik atak hastasıyım 11 yıllık evliyim eşim son zamanlarda üzerimde çok baskı oluşturuyor ne yapmalıyım
panik atak hastasıyım 11 yıllık evliyim eşim son zamanlarda üzerimde çok baskı oluşturuyor ne yapmalıyım
Merhaba, 2008 doğmlu oğlum yaz okuluna başlaıktan sonra davranşlarında değişmler başladı. - okula gitmek istememek -anlamsız ağlamalar -kullanılmayn eşyalarını attırmmak daha da artan bir şekilde vücudundaki deri parçalarını biriktimek -burun pisliğini sildirmemek ve sildiği peçeteleri biriktirmek bu konularla ilgilli sürekli soru sormak ve konuşmak -ellerini ya sürekli açık tutmak yada birbi rine kenetlemek -küçücük bir taşı evin iinde kaybedip evi temzlemeye izin vermemek -arkadaşları ile bahçeye çıkmayı bıraktı - konuşulan sözleri geri sardırıp hatırlatmaya çalışmak - sabah uyanır uyanmaz dünki sorunlar için ağlamk 15 gündür artarak devam ediyor kursa göndermeyi bıraktım.artık kendinide benide çok bunalttı.konuşarak ve görmezden gelerek çözüm bulamadım doktara götüreceğim.yardımcı olursanız sevinirim.
18 yaşında lise son öğrencisiyim. Kimseye güvenemiyorum. Basit önemsiz şeyleri kafama takabiliyorum. Dıştan enerji dolu biri gibi görünüyorum ama içimi kimse bilmiyor çünki paylaşamıyorum. Size yazmak istedim en azından bana yardımcı olabileceğinizi düşünüyorum. Olgun bi kızım yaşıma göre. Neyin ne olduğunu ayırt edebilecek kadar akıllı olduğumu biliyorum. Bazen insanlara karşı ani çıkışlarım ters tepki verişlerim olabiliyor. Karaktersiz değilim ama bazen kendimi tanıyamıyorum. Acaba bibolar bozukluk var mıdır ? Bu da aramızda kalsın istiyorum, siz hariç kimse görmesin rica ediyorum. Teşekkürler.