baş ağrısı baş dönmesi mide bulantısı aşırı sinir stres
baş ağrısı baş dönmesi mide bulantısı aşırı sinir stres
Efendim Merhaba 13 yıldır şizofreni hastasıyım bir kaç yıldır atak yaşamıyorum. Ama bütün negatif belirtiler aşırı üşengeçlik tembellikle birlikte mevcut.Bana tembellikten kurtulmak için kendimi zorlamam gerektiğini söylüyorlar ama yapamıyorum.Trsm nede gidiyorum ama olmuyor olmuyor.Negatif belirtilerde etkili bir ilaç kullanan negatif belirtilerilerin tedavisinde başarılı bir doktor önerebilirmisiniz.İstanbul Avrupa yakasındayım.Teşekkür ederim.Saygımla
Herhangi bi tartismada kendime hakim olamayip once nefes alisverisim sonra daralmalar ve kendime hakim olamadan bilincsiz sekilde kendime ve cevreme zarar veriyorum.5 kere snir krizi gecirdim.Ikisinde kendime kesici aletlerle zarar verdim ve bu sirada kafami yerlere duvarlara vurup kendime vuruyorum bilincsiz sekilde. Bu durum karsisinda ne yapmam gerekir yardimci olursanz sevinirim. Iyi calismalar